W ramach podjętej współpracy spółka Attention Marketing będzie odpowiedzialna za doradztwo komunikacyjne, badania rynku i działania z zakresu media relations. Clou Sp. z o.o. to nowo powołana spółka marketingowa odpowiedzialna za prowadzenie działań marketingowych dla wszystkich spółek wchodzących w skład Grupy Kapitałowej Comp.
Na mocy podpisanej umowy konsultanci Attention Marketing będą na bieżąco wspierać poszczególne działania komunikacyjne wszystkich marek funkcjonujących w ramach Grupy Kapitałowej COMP, czyli Comp, Comp Centrum Innowacji, Elzab, Enigma, PayTel, Insoft oraz Novitus.
– Najważniejsze przesłanki stojące za decyzją o powołaniu nowej Spółki marketingowej to bieżące wsparcie, obsługa wszystkich działań marketingowych podmiotów wchodzących w skład całej Grupy Kapitałowej oraz wypracowanie efektywnej synergii komunikacyjnej. W tym zakresie zależało nam, aby wspierał nas w tym sprawdzony i doświadczony partner, jakim jest zespół Attention Marketing – mówi Jacek Goczewski, Prezesem Zarządu Clou Sp. z o.o.
Dzięki unikalnemu modelowi biznesowemu Attention Marketing realizuje szerokie i kompleksowe wsparcie komunikacyjne dla Clou Sp. z o.o. Zakres podpisanej umowy obejmuje między innymi: przygotowanie i realizacja badań rynkowych (obszar IT, fiskalizacji, bezpieczeństwa, cyberbezpieczeństwa), doradztwo komunikacyjne, rekomendacje i koordynacja wydarzeń specjalnych oraz wsparcie sprzedaży w ramach realizowanych działań komunikacyjnych i marketingowych.
– Niezmiernie cieszy nas fakt, że po okresie wsparcia w zakresie doradztwa komunikacyjnego realizowanego w pierwszej kolejności dla Comp S.A., później również dla Comp Centrum Innowacji Sp. z o.o. nasz klient zdecydował się na powierzenie nam poszerzonego zakresu doradztwa dla wszystkich spółek z Grupy Comp. Jestem przekonany, że nasze doświadczenie oraz wyspecjalizowany zespół nadal skutecznie będzie wspierał cele biznesowe całej Grupy, jednocześnie dostarczając otoczeniu wartościowy i unikalny Kontent. Tworząc wartościowe i atrakcyjne treści, sprawiamy że stają się one potrzebne – podkreśla Maciej Sokołowski, Partner w Attention Marketing.